Dzisiaj jest czwartek, 17 października 2019 roku.
Zaloguj się
Zarejestruj się

Zespół szkolno-gimnazjalny w Nowej Wsi

Cytat dnia: "Mówimy niewiele. O takich trafionych radościach, niezasłużonych, niezaplanowanych, nie trzeba wiele mówić. "

Uroczysta inauguracja roku szkolnego 2019/2020

„Był taki wrzesień…”   1 września 1939 r. w polskich szkołach nie zabrzmiał dźwięk pierwszego dzwonka.

POŻEGNANIE ABSOLWENTÓW

W środę, 19 czerwca 2019 r., na uroczystej gali pożegnaliśmy absolwentów naszej szkoły.

ŻEGNAJ SZKOŁO

W tym roku wyjątkowo wcześnie, gdyż już w środę, 19 czerwca, rozstaliśmy się ze szkołą na okres letniego wypoczynku.

Apel Samorządu Uczniowskiego - podsumowanie roku szkolnego 2018/19

W przeddzień zakończenia roku szkolnego odbył się apel SU, na którym podsumowano całoroczną pracę uczniów.

Całoroczne podsumowanie pracy Spółdzielni Uczniowskiej "Plusik"

Spółdzielnia Uczniowska "Plusik" liczy 15 członków. Głównym celem działalności jest prowadzenie sklepiku szkolnego.

Ostatni występ

W dniu 12 czerwca o godz. 16.00 uczniowie klasy III A z koła teatralnego „Przyjaciele” zaprezentowali przedstawienie pt. „Poczekalnia”.  

  • Uroczysta inauguracja roku szkolnego 2019/2020

  • POŻEGNANIE ABSOLWENTÓW

  • ŻEGNAJ SZKOŁO

  • Apel Samorządu Uczniowskiego - podsumowanie roku szkolnego 2018/19

  • Całoroczne podsumowanie pracy Spółdzielni Uczniowskiej "Plusik"

  • Ostatni występ

„I Ja mam talent”

12.03.2019 r. w Szkole Podstawowej w Nowej Wsi odbyła się VIII edycja Szkolnego Konkursu Artystycznego „I ja mam talent”.

 

 

Warunkami uczestnictwa w konkursie były:

TALENT, ODWAGA i CHĘĆ ZABAWY!

W tym roku do konkursu zgłosiło się 55 uczniów, którzy musieli wybrać jedną z trzech dziedzin artystycznych i zaprezentować się przed zewnętrzną komisją złożoną z fachowców i przyjaciół naszej szkoły: p. Justyny Motyki i p. Kariny Piecuch.

Prezentacje oceniane były w dwóch kategoriach wiekowych: uczniów klas 1-3 SP oraz klas starszych.

Jak zawsze prezentacjom towarzyszyły niezwykłe emocje a przede wszystkim trema, która świadczy o tym, że ten konkurs ma dla młodych ludzi znaczenie.

Komisja w kategorii muzycznej oceniała:

  • poprawną intonację i dykcję
  • zachowanie metrum i rytmiki utworu
  • dobór repertuaru dostosowanego do wieku i możliwości wykonawcy
  • interpretację utworu
  • ogólny wyraz artystyczny, muzykalność

 

Wyniki:

w kategorii klas 1-3

I miejsce:   duet  taneczny Maja Hrapkowicz i Martyna Ryłko z kl. 3a

II miejsce:   Łucja Mojżesz z kl. 2b

III miejsce:  Aleksandra Porębska z kl. 1a


w kategorii klas starszych:

I miejsce: formacja taneczna w składzie:

Amelia Flasz z kl. 7

Julia Korycińska z kl. 7a

Hanna Pękala z kl. 7

Jolanta Czopek z kl. 7a

Miłosz Stawowczyk z kl. 8a

Wiktoria Fujawa z kl. 8b

Tomasz Jędrusik z kl. 8b

Bartłomiej Pękala z kl. 8b

Emilia Zątek z kl. 3A

Jakub Wysogląd z kl. 3A

Marcel Smolarek z kl. 3B

Piotr Wójcik z kl. 3B


II miejsce.   Hanna Pękala z kl. 7a


III miejsce:  Joanna Niemiec z kl. 4b

 


Komisja w kategorii plastycznej oceniała:

  • pomysłowość
  • wykorzystanie różnorodności środków plastycznych
  • ciekawe i oryginalne zastosowanie technik plastycznych
  • estetykę pracy

Wyniki:

w kategorii klas 1- 3 SP

I miejsce:   Kalina Mrzygłód z kl. 3a

II miejsce:  Roksana Wanat z kl. 1a

III miejsce: Martyna Cieślowska z kl. 1a


w kategorii klas starszych:

I miejsce:    Jolanta Czopek z kl. 7a

II miejsce:   Zuzanna Dobija z kl. 5b

III miejsce:  Kamil Szpyra z kl. 4a

 


Komisja w kategorii teatralnej oceniała:

  • poprawną  dykcję, kulturę słowa
  • grę aktorską
  • kostium lub rekwizyty
  • interpretację utworu
  • ogólny wyraz artystyczny

 

Wyniki:

I miejsce:   Julia Wadoń z kl.5b

II miejsce:  Zuzanna Pawińska z kl.6b

III miejsce: Martyna Gawlińska z kl.5a


Gratuluję wszystkim uczestnikom, nie tylko tym, którzy zdobyli I, II czy II miejsce.

Każdy powinien czuć się wygranym, bo przygotował się i odważył zaprezentować.

Dziękuję współkoordynatorom projektu: p. Dorocie Gwiazdoń, p. Bogusławie Szczupak, p. Zofii Dudek za przygotowanie uczniów i przeprowadzenie konkursu oraz wszystkim uczniom zaangażowanym w przygotowanie konkursu, dekoracji sali, obsługi sprzętu nagłaśniającego, organizacji zabaw podczas przerwy konkursowej.


Magdalena Rodak